C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS FREEBIES
Pulut + Ikan pekasam + air asam
Monday, 2 September 2013 • 07:26 • 0 BURUNG MERPATI

selamat malam semua.. haa.., malam malam macam ni., NF nak tunjuk sikit gambar yang akan buat korang terliur .. tiba tiba tadi NF rasa nak makan nasi. so, NF ambil la seciput.. * tak elok bagi orang yang nak berdiet, sebab pengambilan waktu malam tak digalakkan selepas jam 9 malam. ^^

NF makan nasi kosong + sambal belacan + ikan masin. perghh.. tiba tiba teringat pulut+ikan pekasam+air asam
biasanya lauk ni dimakan oleh orang utara. tak tahu la kalau ada yang duk timur tu suka makan ke tak. sebab, dulu masa NF belajar dekat kedah, rumate NF, yang orang kedah je makan. yang duduk kelantan tu, tak makan. hahhaa.. 


tengok tu.. pulut dengan ikan pekasam.. cicah pulak dengan air asam
sedappp nyer... kalau yang tak suka makan ikan pekasam, boleh ganti dengan ikan masin.. huishh. telan air liur...

yang satu ni, pulut makan dengan durian. uishh. telan air liuq ceq... mak aihh..

boleh mimpi ni... haha..
assalamualaikum.


0 Comments:

Post a Comment

Thank you sebab baca. Tinggalkan jejak anda di cbox saya selepas anda follow saya. ^^



PASTFUTURE
Crazy Fan;



HAI. ASSALAMUALAIKUM. Simple girl that known as Nasya Ahmad.Be a runningman's fan since 2011.Love the show.Also kpop lover. Follow me if you love to become crazy like me.

Be My Crazy Partner



OFFICIAL STICKER


BLOG ARCHIVE;


  • Surprise ME!!
  • Mencari partner giveaway besar besaran.
  • Lisa Surihani datang ........
  • Cara Kami sambut Merdeka
  • R4BIA buat saudara islam di Mesir
  • Konfik di Mesir dan Presiden Mursi
  • Aku dan KPOP ( I )
  • Permata comel yang hilang
  • BYE JULY
  • Cara kira berat blog

  • Credits more;

    Edit :N.Afiqah
    Re-Edit :Nasya
    Basecode :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome