C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS FREEBIES
Bayi sebesar 2cm hidup. Masyaallah
Saturday, 6 July 2013 • 18:29 • 0 BURUNG MERPATI
korang pernah tengok macam mana kangaroo lahirkan anak dia tak?? pagi ni aku nak kongsi macam mana seekor kangaroo lahirkan anak dia, dan anak dia yang kecil sebesar 2cm tu terpaksa memanjat masuk ke poket mak dia.. kalau dia tak berjaya, dia akan mati. subhanallah.. 

anak kangroo
Subhanallah..
<Mari tengok satu dari kebesaran Allah>
Baby kangaroo tu sebenarnya dah besar..masa lahir baby tu kecil je sekitar 2cm dan cuma seberat 28 gram..Baby Kangaroo yang sangat kecil itu harus berjuang,merangkak seperti sang cacing untuk masuk ke dalam poket si ibu..Jika ia tidak berhasil masuk ke poket ibunya,ia akan mati dan si ibu tidak dapat berbuat apa-apa tapi jika ia berhasil masuk ke poket ibunya,ia akan hidup dan tinggal di sana dalam lebih kurang 5-6 bulan..Dan dari situlah ia mendapatkan makanan..Bila dah besar macam dalam video baru dia keluar dari poket ibunya..

credit to http://mindakini.com


0 Comments:

Post a Comment

Thank you sebab baca. Tinggalkan jejak anda di cbox saya selepas anda follow saya. ^^



PASTFUTURE
Crazy Fan;



HAI. ASSALAMUALAIKUM. Simple girl that known as Nasya Ahmad.Be a runningman's fan since 2011.Love the show.Also kpop lover. Follow me if you love to become crazy like me.

Be My Crazy Partner



OFFICIAL STICKER


BLOG ARCHIVE;


  • Esok nak Latihan Industri
  • Set katil baru
  • Misteri kerajaan iblis di BERMUDA
  • kisah jin yang memeluk islam.
  • makhluk sebelum jin dan manusia
  • Kenapa Runningman disukai ramai
  • Freebies Assalamualaikum post
  • Runningman
  • Pedang Sultan Salahuddin Al-Ayubi
  • Bahana Pink

  • Credits more;

    Edit :N.Afiqah
    Re-Edit :Nasya
    Basecode :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome