C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS FREEBIES
KAHWIN
Tuesday, 12 June 2012 • 06:03 • 0 BURUNG MERPATI


Hari ini sya nak ceritakan tentang seminggu yang sya lakukan di Kelantan. hahaha.. byk benda yang sya belajar taw di sana. sya pergi sana bukan untuk bercuti tetapi untuk menghadiri satu majlis perkahwinan sepupu sya. hehehe.. first time sya tengok macam mana persiapan orang kahwin taw.. mama sya di mnta untuk mengubah hantaran perkahwinan. so, jom tengok apa yang sya dapat tangkap gambar. kalau loading sorry ye.

okay.. yang dekat atas ni adalah hantaran yang mama sya buat. sorry xjelas..




3 gambar di atas adalah picture sepupu laki sya with my mama n papa..

yang dekat atas ni lak.., adik2 ku besama papa..

yang ini my sepupu jugak.. alya mokss.. di ada blog.. KLIK SINI


ini sya .. hehe.. tema kami purple.. 

pic di atas dan bawah ni adalah beberapa gubahan lagi dari mama.. pandai kn.??


okay. sya tak tahu ni apa nama. tapi dy macam dodol tapi dorang letak dalam daun yg untuk wat ketupat tu. sya beli masa kat cherating. hahaha..

thats all cerita sya.. salam..



0 Comments:

Post a Comment

Thank you sebab baca. Tinggalkan jejak anda di cbox saya selepas anda follow saya. ^^



PASTFUTURE
Crazy Fan;



HAI. ASSALAMUALAIKUM. Simple girl that known as Nasya Ahmad.Be a runningman's fan since 2011.Love the show.Also kpop lover. Follow me if you love to become crazy like me.

Be My Crazy Partner



OFFICIAL STICKER


BLOG ARCHIVE;


  • Pemenang Tips For Something
  • CONTEST APAKAH? : TEKA DUIT TABUNG
  • Vintage?
  • Exclusive Giveaway By Cik Bunny
  • Random Giveaway By Cik Fie
  • 1st Mini Giveaway by Lieyna Rosli
  • GA dari akmarwati.com
  • Middle Of The Year GA by Izzah & Amira.
  • Follower ke 777
  • 1st Giveaway by Nina & Kiki

  • Credits more;

    Edit :N.Afiqah
    Re-Edit :Nasya
    Basecode :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome